AVG reklame - Uønsket besked om opgradering

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

AVG reklame - Uønsket besked om opgradering

Indlægaf Berndt » lør jun 26, 2010 11:38

Jeg tager lige emnet op igen (fra en anden tråd).
Kim skrev den 20. maj: "AVG er ikke bedre på dette punkt, begge vil gerne prøve at få brugerne til at opgradere til betalingsversionerne. Når der kommer en ny version af AVG, skal man således være meget vågen for at få hentet den gratis version i stedet for betalingsversionen".
-------
Selv om jeg har valgt den gratis version, har jeg ca. en gang ugl. fået en besked fra AVG, som siger:
> Upgrade Opportumity For AVG Free Users: Get Our Best Protection & Speed Up Your PC! <

Jeg har hver gang klikket på Don't Upgrade og sendt beskeden "ud til højre", men lige meget hjælper det.
Jeg har netop lige fået meddelelsen igen. Kan man slippe af med denne forstyrrelse på en eller anden måde?
Mvh.
Berndt
Berndt

Geografisk sted: Sjælland

Re: AVG reklame - Uønsket besked om opgradering

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jun 26, 2010 22:54

Hvilken version bruger du? Hvis det ikke er den nyeste, skal du bare opgradere til den nyeste gratis version.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Berndt » søn jun 27, 2010 10:39

Hej Kim.
Det forvirrer mig. Jeg installerede jo AVG Free, version 9.0.830 for ca 5 uger siden.
Jeg fulgte så dit råd, fandt på nettet version 9.1. som jeg så troede var den nyeste udgave.
Men da den nu er installeret, står der at det drejer sig om version 9.0.819. Det forstår jeg ikke, den skulle jo helst være nyere end min afinstallerede version.
Jeg kan se, at der også er en version 9.5. (?) - eller er der tale om en misforståelse?
I det mindste håber jeg, at opfordringen til opgradering ikke bliver ved med at dukke op.
Mvh.
Berndt
Berndt

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jun 27, 2010 10:48

Jeg ved ikke, hvor du har set version 9.5 - version 9.0 er den nyeste (inklusive undernumre som 9.0.830). Så det er ikke fordi, den er for gammel, du ser reklamerne.

Hvor ser du reklamerne? Vises de i en pop op-meddelelse, eller under programvinduet eller på en helt tredje måde?

Jeg har ikke AVG installeret på denne computer, er der andre herinde med AVG som også oplever reklamerne?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Berndt » søn jun 27, 2010 21:46

Nu kan jeg selvfølgelig ikke lige sige hvad jeg foretog mig, da jeg den anden dag igen fik beskeden.
Det var et pop-op vindue, og der stod som nævnt: > "Upgrade Opportumity For AVG Free Users: Get Our Best Protection & Speed Up Your PC!" <

Men måske er det et overstået kapitel nu.
Mvh.
Berndt
Berndt

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne