Kim Ludvigsen skrev:Hvordan har du opdateret? (Manuelt hentet, eller har Thunderbird selv hentet en opdatering)
Hvilken version bruger du? (Menupunktet Hjælp => Om Thunderbird)
Hvilket styresystem bruger du?
Kim Ludvigsen skrev:Jeg havde nok en mistanke om, at det var en Linux, ellers skulle det nok have været en gammel version eller en specielt installeret version.
Prøv at tjekke for danske sprogpakker i Synaptic Pakkehåndtering. Hvis det ikke hjælper, må vi nok lige have flyttet tråden over i Linux-forummet, hvor der er større chance for at abc-linux eller andre Linux-hajer læser med.
linux-abc.dk skrev:Hej - jeg vil lige starte med at sige at jeg ikke kender Dabuntu, men en søgning på den siger at det er en dansk custum udgave af Ubuntu (hvis nogen er nysgerrige så kan de kigge her)- nå, tilbage til spørgsmålet: prøv lige at kigge i "System > Administration > Sprogunderstøttelse" om der ikke skulle være nogen opdateringer til dig.
hej nej der var kun en engelsk pakke mere den installerede jeg også det gav et nyt resultat den mener at min thunderbird er version 3.0.1 og den vil have 3.1.1 så jeg
prøver at afinstaller og geninstaller når jeg har fundet ud af at tage en kopi af mine mail foreløbelig tak for hjælpen
Jan Krag skrev:Hej
Til Thunderbird hedder den: .thunderbird
Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster