Screamer radio - ukendt stream-type

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Screamer radio - ukendt stream-type

Indlægaf jg2800 » tors dec 30, 2010 12:23

Jeg ville gerne optage via Screamer Radio eksempelvis "Genhør P2". Hvordan gør jeg. Jeg kan uden videre få programmet til at spille på DR's netradio, men jeg kan ikke få det ind over Screamer Radio, heller ikke ved brug af URL - jeg får meldingen "ukendt stream-type". Hvordan finder jeg frem til den rigtige stream-type? Eller skal jeg bruge en anden optager og i bekræftende fald hvilken? Bemærk venligst - jeg har ikke problemer med at få P2 ind over Screamer Radio, så længe det er en samtidig udsendelse.
jg2800

Re: Screamer radio - ukendt stream-type

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors dec 30, 2010 15:43

Jeg forstår ikke helt, hvad du skriver. Du skriver bl.a. at du ikke kan få Genhør P2 ind over Screamer Radio - men senere skriver du, at du kan, hvis det er en samtidig udsendelse. Er det en gammel udsendelse, du prøver at afspille?

I så fald vil det hjælpe os, hvis du giver os et link til en side med den udsendelse, du prøver at afspille. Og hvis der er flere udsendelser på siden, så fortæl os, hvilket link/hvilken udsendelse, der er tale om.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne