jpg. filer i kompozer

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

jpg. filer i kompozer

Indlægaf jaffo40 » tirs nov 22, 2011 22:59

Hej
Jeg er totalt nybegynder og er ved at lave en hjemmeside med kompozer, det virker næsten, men jeg kan ikke få vist et billede i jpg men jeg har tre jpg billeder i forvejen som godt kan ses i bowsern
til gengæld kan jeg ikke se dem når jeg står i kompozer
håber en kan hjælpe den fortivivlede

Mvh Jaffo40

Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0)
jaffo40

Re: jpg. filer i kompozer

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 23, 2011 2:28

Har du mulighed for at uploade siden og give os en adresse til den, så vi kan se den?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf jaffo40 » ons nov 23, 2011 15:59

Ja mener du bare sådan www.mach-2.dk
jaffo40

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 23, 2011 16:40

Jep.

Jeg går ud fra, at det er logoet, du savner på siden. Problemet er, at da du indsatte billedet, lå det ikke i den rigtige mappe. Det lå i mappen "Mach 2" i stedet for i samme mappe som HTML-filen.

Du skal enten slette og genindsætte billedet fra den rigtige mappe, eller du skal ind og ændre i kildekodevisning, så:
../Mach%202/Logo.jpg
ændres til:
Logo.jpg

Men jeg har så lige et par ekstra bemærkninger. Undlad at bruge både store og små bogstaver, da det kan give problemer. Enten nu eller engang i fremtiden. Brug i stedet altid små bogstaver, brug ikke mellemrum og brug ikke æ, ø og å. Brug altså logo.jpg i stedet for Logo.jpg - det betyder selvfølgelig, at du også lige skal have omdøbt selve filen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne