Er Kompozer stadig et godt webprogram

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Er Kompozer stadig et godt webprogram

Indlægaf Kurt Frederiksen » tirs feb 07, 2012 23:56

Hej Kim

Jeg har fået lyst til at lave hjemmesider og har været på biblioteket. Jeg har lånt bogen Kompozer fra Libris, som er fra 2008.
Der skriver du af og til, at der er noget der ikke virker og at der arbejdes med at rette det. Nu skriver vi 2012 og så vil jeg spørge, om det stadig er et program "der er i live", så jeg roligt kan bruge tid på at sætte mig ind i det. Venligst Kurt Frederiksen
Kurt Frederiksen

Re: Er Kompozer stadig et godt webprogram

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons feb 08, 2012 9:04

Programmet er i live på den måde, at det stadig virker lige så godt som i 2008. Småfejlene (hovedsageligt i sitemanageren) er ikke blevet rettet. Der er udsendt en betaversion, hvor nogle fejl er blevet rettet, men samtidig blev der indført nye fejl og en anden virkemåde på nogle områder. Min anbefaling er derfor at benytte den gamle version.

Problemet med videreudviklingen er, at det var en enkelt programmør, som stod for alt arbejdet i sin fritid, og han har sidenhen fået et mere krævende arbejde og dermed ikke fritid nok til at arbejde videre med programmet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » ons feb 08, 2012 11:05

Tusind tak for et hurtigt og fyldestgørende svar. Venligst Kurt Frederiksen
Gæst

Indlægaf Preben Heide » fre feb 10, 2012 10:48

Jeg har så sent som i denne uge brugt KompoZer og er meget godt tilfreds. Det er let at håndtere, overskueligt og funktionelt for en total amatør. Se selv på http://www.ankerpladsen.dk Kims hæfte "Hjemmesider med KompoZer" er en nyttig stå-bi. Jeg købte hæftet for flere år siden og havde ikke kunnet undvære det. Held og lykke.
Preben Heide
...man lever så længe man lærer
Preben Heide

Geografisk sted: Egå v. Århus

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne