Besøgstæller & Surftown

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Besøgstæller & Surftown

Indlægaf Sanne » søn apr 08, 2012 10:28

Hej Kim.
Jeg har dit hæfte om kompozer og har prøvet at finde noget om besøgstæller. Hvor kan jeg finde noget om hvordan jeg opretter en besøgstæller på mine sider?

- Jeg prøvede at bruge dit link til Surftown, men det virkede ikke, så du får desværre ikke noget "kommision" for mit køb af webhotel.

Vh Sanne.

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.3; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 1.1.4322)
Sanne

Re: Besøgstæller & Surftown

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn apr 08, 2012 10:41

Jeg vil lige starte med at spørge dig, hvad formålet er med en besøgstæller. Er det for, at du selv kan se antallet af besøgende, eller fordi de besøgende skal kunne set antallet? Vær opmærksom på, at mens sidstnævnte var meget populært i internettets barndom, så er der ikke så mange, der har sådan en tæller i vore dage.

Hvis det er fordi, du selv vil se antallet, så benyt i stedet Surftowns statistik, den er også mere præcis end en besøgstæller. En anden mulighed er Google Analytic, men det kræver, at du melder dig til, og at du indsætter noget kode manuelt på siden.

Jeg har lige tjekket linket til Surftown, og det virker i øjeblikket, så det har sikkert bare været en midlertidig fejl, snøft! Jeg håber, at du alligevel fik abonnementet til tilbudsprisen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne