Kan ikke modtage mails

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: Kan ikke modtage mails

Indlægaf Frost » søn jan 17, 2010 22:49

Ja. Så brokker den sig og giver fejl.
Frost

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jan 17, 2010 23:00

Ok, det kan jo tyde på, at du har hul igennem. Er du sikker på, at der ligger mails og venter på serveren?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Frost » søn jan 17, 2010 23:10

Jeps der liggr helt 100% mails.

Som tidligere nævnt kan jeg uden problemer få hentet mails'ne på min gamle bærbare med XP. Samtidig ka jeg tjekke mailboxen via TDC Online... så der ligger altså noget og venter...
Frost

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jan 17, 2010 23:20

Prøv lige at ændre brugernavnet til noget forkert, hent mails og kopier så fejlmeddelelsen ind her.

Vinduet med fejlmeddelelsen indeholder også en oversigt over, hvad der sker, når man beder om at få hentet mails. Prøv om du kan vælge, at vinduet ikke skal lukkes automatisk, så du kan tjekke, hvad der sker, når du henter med korrekt brugernavn.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Frost » tors jan 28, 2010 23:03

Hej igen...
Når jeg ændrer brugernavnet kommer der blot en boks frem hvor jeg skal ændre navn og odeord... får ingen decideret fejlliste.

Hvis jeg f.eks. ænder pop3.mail.dk til pop2.mail.dk kan jeg dog få denne frem. Kan du bruge den?

Opgaven 'frost@tdcadsl.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800408FC) : 'Det angivne servernavn blev ikke fundet på netværket (serveren kan midlertidigt være nede). Kontroller, at du er online, og at servernavnet er korrekt.'
Frost

Indlægaf Frost » tors jan 28, 2010 23:10

Oh my god! Fik lige løst mit problem! Sad og rodede med indstillingerne... i stedet for mit normale brugernavn ændrede jeg dette til ´min email adresse... og vupti! Så væltede det ind med mails...

Synes det er lid mærkeligt når jeg sagtens kunne sende med det "gamle" brugernavn. Folk har modtaget mine mails uden problemer. Nå, men ligegyldigt.

Du skal have tusind tak for din indsats!
Frost

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jan 28, 2010 23:26

Afsendelse og modtagelse af mails foregår med to forskellige metoder, så der kan sagtens være forskel på indstillingerne for dem.

Rart, at det endelig lykkedes!
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » ons apr 11, 2012 23:06

Hej.
Nu har jeg læst hele denne tråd og min indgående mails virker stadigvæk ikke. Jeg har prøvet alt som står i denne tråd og
det virker ikke.
Jeg har windows 7 og yousee.
Anette
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons apr 11, 2012 23:24

Når du bruger Yousee kan det gøres meget nemt, for de har lavet et lille program, der kan klare det for dig. Du kan hente det her:
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bred ... _mail.aspx
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Foregående

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne