Kompozer og youtube ?

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Kompozer og youtube ?

Indlægaf chokmah » man maj 28, 2012 18:34

Hej Kim
jeg er begyndt på den her side http://b2mm.dk/Rovvig.Efterskole/Rovvig.html - men der sker noget lidt sært når man smider et youtube klip ind så for man en fejl
se her http://billedeupload.dk/images/P63FG.jpg - man kan nu godt lave ting og sager til trods for denne fejl melding - ellers jeg ved meningen med CSS er man kan lave afstand på siden osv - men jeg mener nu usynlige rammer gør det lige så godt også kan man se hvad der sker , men der kommer vel en da en produkt udvikling hvor man kan se hvad der sker samtidigt med man laves css , hele idden med hvad du ser er hvad du for er genialt fordi så kan man også rette til som tingene sker til i stedet for det kan være en ting ud af 25 mulige der er gået galt - nok om det , men lige med den her side må det gerne være ok ..

Venligst
Bo

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
chokmah

Re: Kompozer og youtube ?

Indlægaf Kim Ludvigsen » man maj 28, 2012 19:22

Du er vist ikke den første, der får den fejlmeddelelse, selvom siden godt kan redigeres. Bare ignorer meddelelsen og luk boksen.

Du efterlyser en produktudvikling, hvor man kan se, hvad der sker, når man redigerer CSS. Det har længe været muligt. Det er såmænd også muligt i KompoZer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf chokmah » tirs maj 29, 2012 8:46

ok den ignorere jeg - jeg har ikke se på kompozer længe jeg gør med den som jeg plejer uden egentligt at have lagt mærke til om der er kommet nogen opdateringer - men jeg vil se på det måske man skulle hente en nyer version ?

Mv
Bo
chokmah

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs maj 29, 2012 9:48

Du skal ikke have en opdatering af programmet. Hvis du bruger CSS-editoren som beskrevet i min guide til programmet, vil du med det samme kunne se effekten af dine ændringer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf chokmah » ons maj 30, 2012 7:12

ja ok jeg har fundet den ... en slægtning af mig har byttet sig frem til noget privat undervisning til mig - tror bare jeg skal fyre det hele af på det CSS , jeg er ikke helt sikker på fordelene i det selvom de mange

der opstår man prøver at rette siden til næppe er kønt så ser det nogenlunde enes ud i Chrome IE og fierfox , jeg gider ikke lære noget bare fordi det er moderne det skal reelt opfylde et praktisk formål der er er åbenlyst :idea:

Mv
Bo MM :shock:
chokmah

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne