Superantispyware

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Superantispyware

Indlægaf Grethe Rasmussen » man sep 10, 2012 11:27

Hej Kim

Efter at have brugt Superantispyware uden problemer i flere år har jeg oplevet her efter den sidste version programmet vil installere at min computer fryser. Jeg foretog en systemgendannelse og computeren kørte igen normalt, så prøvede jeg at geninstallere den nye version og det samme skete igen. Så hvad gør jeg? kan jeg bare fortsætte med den version som fungerer, eller skal jeg have et andet spywareprogram?

Mvh.
Grethe

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; Trident/5.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.2; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; .NET4.0C)
Grethe Rasmussen

Re: Superantispyware

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 10, 2012 13:05

Du er åbenbart ikke den eneste med problemet. Hvis du ikke har problemer med at læse engelsk, så prøv at tjekke denne tråd i deres forum:
http://forums.superantispyware.com/index.php?/topic/7083-sas-freezing-my-computer/page__hl__freeze__fromsearch__1

I indlæg 12 er der en bruger, der fortæller, hvordan han undgik frysningen. Han geninstallerede og valgte avanceret installation (custom), hvor han så fravalgte alt, undtagen "check for def updates".
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Superantispyware

Indlægaf Grethe Rasmussen » søn sep 16, 2012 13:41

Hej Kim

Efter meget besvær har jeg fået afinstalleret SAS og geninstalleret den engelske udgave. Af en eller anden grund kører den fint i modsætning til den danske opgradering jeg fik tilbudt hvor det hele frøs fast. Mange tak fordi du altid giver dig tid til at svare, jeg vender jo helt sikkert tilbage en anden gang med nye problemer.

M.v.h.
Grethe
Grethe Rasmussen

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne