thunderbird globale indstillinger

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

thunderbird globale indstillinger

Indlægaf janro » lør jan 26, 2013 20:45

hej
har et par e-mail kontoer der hidtil har kørt som selvstændige kontoer, dog med samme indbakke.
for at gøre det mere overskueligt har jeg prøvet at lave dem om til globale mapper, men efter utallige test viser det sig at jeg kun modtager mails fra den ene konto. begge kontoer er indstillet ens.
når jeg skifter tilbage til selvstændige konti virker det ok.
mvh
jan

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:18.0) Gecko/20100101 Firefox/18.0
janro

Re: thunderbird globale indstillinger

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jan 27, 2013 2:51

Vi skal vide lidt mere om din opsætning/konti, og hvad der sker. Lad os starte med følgende:

Er det selvstændige konti, eller benyttes de alias? Hvis det fx er hos TDC vil det typisk være én konto, der blot har to forskellige mailadresser (alias).

Hvad sker der, når du prøver at hente mails til den konto, hvor du ikke modtager noget? Klik på filer => Hent nye meddelelser fra => vælg den pågældende konto i menuen.
Hvis du får en fejlmeddelelse, så gengiv den her.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: thunderbird globale indstillinger

Indlægaf janro » fre feb 01, 2013 19:50

hej
undskyld den lange svartid, men har ikke rigtigt haft tid til at prøve forskellige indstillinger før nu.
har fået det til at virke, det vidste sig at det var et andet program der var skyld i problemet ( pop peeper)
efter det blev slettet og geninstalleret virker det ok.
mvh
jan
janro

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne