Screamer Radio - Kun få tyske stationer.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Screamer Radio - Kun få tyske stationer.

Indlægaf Berndt » søn jun 30, 2013 21:05

Jeg undrer mig over, at der fx kun er anført 4 tyske stationer under Germany - S.
På min internetradio kan jeg modtage 126 tyske stationer under bogstavet S (det er helt tilfældigt, at jeg "faldt over" bogstavet S, men det manglende udbud gør sig garanteret også gældende andre steder i alfabetet).
Mange af dem kunne være interessante at indføje som favoritter. Jeg har tidligere fået vejledning i, hvordan man får en station tilføjet favoritlisten, når man selv har fundet frem til stationens hjemmeside. men det er stort set aldrig lykkedes mig at få det til at virke efter kopiering af adressen (Open URL).
Derfor ville det jo være rart, hvis Screamer Radio omfattede alle stationerne, bl.a. de manglende 122 stationer under S.

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0
Mvh.
Berndt
Berndt

Geografisk sted: Sjælland

Re: Screamer Radio - Kun få tyske stationer.

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jul 01, 2013 5:14

Det er muligt at foreslå stationer i programmets forum (kræver tilmelding for at kunne skrive):
http://forums.screamer-radio.com/viewforum.php?f=3

Det første indlæg i forummet fortæller, hvilke oplysninger, der skal bruges, for at få en ny station med. Det kan være lidt af et arbejde at finde de nødvendige oplysninger. Hvis du går i gang med dette, så fortæl det her, når stationerne er medtaget, så jeg kan medtage dem i min udgave af stationslisten.

Det nemmeste vil dog klart være at tilføje stationer til dine foretrukne; det skulle meget gerne virke, hvis du følger denne vejledning:
http://kimludvigsen.dk/programmer-multi ... hp#station
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne