Mail skærmbillede åbner - luklk - åber o.s.v

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Mail skærmbillede åbner - luklk - åber o.s.v

Indlægaf Charley Gaarslev » lør jan 04, 2014 18:15

Jeg anvender Mozilla Firefox og har aldrig haft problemer med dette.

Pludselig begynder skærmbilledet imidlertid at åbne og lukke flere gange, og hvis jeg forsøger at skrive en mail, så kommer skrivefeltet godt nok frem, men bare jeg "tænker" på at bruge tastatur eller mus, så lukker billedet, går tilbager til åbningsbilleder.

Når jeg henter mail så kan de som regel læses, men der er pludeselig begyndt at komme et totalt idiotisk forespørgselsfelt, hvor jeg skal svare på om jeg vil blive på siden eller ej - Hvad f.i.h.h.s.h. tænker IT-folk på - det kan der kun være dem der finder på at åbne sider de alligevel ikke vil se!

Skærmproblemet opstår ikke i forbindelse med anden anvendelse af computeren, og f.eks. ikke ved brug af Mozilla Thunderbird.

Gentagne, stadigt ældre gendannelsespunkter har ikke hjulpet, ligesom fjernelse og re-installation af Mozilla, så nu er jeg ligesom løbet tør for gode idéer.

Nogle nye ???

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101 Firefox/24.0
Charley Gaarslev

Re: Mail skærmbillede åbner - luklk - åber o.s.v

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jan 04, 2014 19:43

Hej Charley

Du bliver nok nødt til at forklare lidt nærmere, for vi bruger ikke de samme betegnelser for tingene.

Hvad mener du med skærmbilledet, og at det åbner og lukker flere gange?
Når du prøver at skrive mail, er det så webmail i Firefox, du mener? I så fald, hvilken webmail bruger du?
Har du problemer på andre hjemmesider end webmail?

Kan vi få den ordrete tekst på forespørgslen? Jeg kan forestille mig, at det er noget med et script, der ikke reagerer, men jeg vil gerne være sikker.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne