hjælp til tifingersystem

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

hjælp til tifingersystem

Indlægaf laa » fre jan 16, 2009 18:44

Nu skulle jeg have downlaodet SES, tifingersystemet efter din anvisning, men - ja - le bare, nu kan jeg ikke få det frem på skærmen, vil du hjælpe? Jeg er en gammel kone,der har arvet en computer, så ha`mig undskyldt.
Jeg har stor glæde af din side, selvom jeg ikke forstår mange af udtrykkene/sproget, men noget hænger da fast. Tak.
Venlig hilsen
Lissie A.
laa

Re: hjælp til tifingersystem

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jan 16, 2009 18:54

Når du har downloadet programmet, har du fået en ny ikon, der hedder sestype.exe, som du blot skal dobbeltklikke på for at installere programmet.

Men hvor du finder den nye ikon afhænger af, hvilket styresystem, du bruger (fx Windows XP eller Windows Vista) og hvilken browser du bruger (fx Internet Explorer eller Firefox).

Bruger du fx Windows XP, vil du normalt finde den nye ikon på skrivebordet. I Windows Vista gemmes den i en anden mappe som vist hedder Hentede filer eller noget i den stil.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf JohnFlash » søn jan 19, 2014 15:58

Har du ikke fundet en løsning kan du bruge online kurset http://www.skrivhurtigt.dk/

Her skal du ikke downloade noget, og kurset er helt gratis. :lol:
JohnFlash

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jan 19, 2014 16:16

Det er en meget fin side, du har fået lavet, og den har jo den fordel, at den virker i alle browsere med Flash. Dog synes jeg, det er synd med de animerede reklamer, de virker forstyrrende. Især når de bruges på en side, hvor man skal koncentrere sig om at se på skærmen, mens man lærer. Måske du skulle overveje at bruge stillestående reklamer?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne