meretejo skrev:Kim Ludvigsen skrev:Ja, det er kun dine data og de programmer, du selv har installeret, der forsvinder. Med hensyn til programmer, som fx Thunderbird, så har du helt ret i, at dem kan du bare hente igen på nettet og så installere. Det er kun dine data, som du skal have lavet backup af.
Når jeg skriver ALT, så er det fordi mange glemmer at tage backup af fx mails og andre data, som ikke lige ligger i mappen Dokumenter.
---------------------------------------------------
Hej Kim.
Igen et klokkeklart og tydeligt svar på nøjagtig alt det jeg behøvede at vide. 1000 TAK!![]()
Jeg skal nok holde dig opdateret på, hvad jeg foretager mig i det videre forløb.
Mvh
meretejo
--------------------------------------------------
SIDSTE NYT!
Hej igen.
Jeg har haft en bekendt til at forsøge at hjælpe med at få gang i mit opdateringsprogram , men desværre uden noget positivt resultat. Den lille sorte skygge ved uret på min skærm viser sig, hver anden gang jeg åbner min bærbare, men ellers arbejder den fortrinligt.
Jeg må dog nok forberede mig på, at jeg skal have en ny lap top.
Kan jeg evt. få lidt råd her i Ludvigs Hjørne om, hvilken pc, jeg i så fald skal købe. Jeg vil helst have styreprogram Windows 7 sp 1. Der skal ikke være for mange dikkedarer på den og den skal være nem at håndtere for en gammel kone som mig. Jeg har ikke armkræfter til en touch-skærm, og bruger helst en ekstern mus.
Håber at få et godt råd m.h.t. købet.
Mvh
meretejo