gradueret baggrundsfarve

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: gradueret baggrundsfarve

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jun 23, 2014 23:02

Du har ikke indsat der, hvor jeg sagde, at du skulle.
Koden:
html {height:100%;}
skulle indsættes på en ny linje over koden:
</style>
Altså, så det ser sådan ud:
html {height:100%;}
</style>

Bemærk også, at du har brugt en forkert klamme. Det skal være } og ikke ]
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Judith » tirs jun 24, 2014 11:22

Hej igen
Så er det løst! Da jeg havde prøvet alle varianter, tænkte jeg problemet måtte være at det ikke kunne gemmes, så jeg startede forfra, og der er et felt der kan krydses af, hvor der står, at det ikke kan gemmes - det må jeg have haft afmærket, for nu virker det. Tak!
Judith

Indlægaf linux-abc.dk » tirs jun 24, 2014 18:11

Hej

Jeg vil ikke gøre mig klog på gradueringer, men tænkte om det måske ikke var på tide at kigge på et alternativ til Kompozer (der ser ud til at være gået i stå i 2010), nemlig BlueGiffon - den er også cross platform, minder meget om Kompozer, ser ud til at være i aktiv udvikling, kan vise CSS - men mangler desværre at en oversætter GUI'en til dansk.
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk

Geografisk sted: Syddjurs

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs jun 24, 2014 18:52

Jeg så på Bluegriffon i sin tid for at oversætte programmet men opgav. Programmet er (var?) en lidt underlig hybrid, hvor man skulle betale for at få nødvendige funktioner. Uden dem, virkede CSS-delen ikke ordentligt.

Det var desuden ikke muligt at få programmøren til at svare på simple spørgsmål om tidsplan m.m. for programmet, og hans track record var ikke så betryggende. Han har fint styr på det tekniske, men han mangler (manglede?) evnen til at arbejde målrettet. Det kunne især ses på Nvu, forløberen for KompoZer, hvor han forlod programmet fyldt med fejl, og inden han forlod det, ville han hellere arbejde med nye ting end at rette gamle fejl.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Foregående

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne