Indstilling gmail

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: Indstilling gmail

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors okt 30, 2014 21:48

Prøv med C:\Users\Kontonavn\AppData\Local\
Det skulle åbne en mappen, der indeholder en mappe med navnet Google.
Kontonavn skal erstattes med din computers kontonavn.
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors okt 30, 2014 22:53

Måske du har skrevet forkert? Prøv i stedet med:
%appdata%
Tryk på Enter.

Det skulle åbne samme mappe, som Jørgen nævner.
Find og åbn mappen Google.
Find og omdøb mappen Chrome.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf eaaj » ons nov 12, 2014 16:54

Så kører min pc igen. Først var den ved en computer mand. Han kunne ikke løse problemet. Så blev den indleveret til firmaet hvor den er købt. De brugte et par timer på at slette google chrome. De sagde at der lå noget chrome gemt et eller andet sted på pc. De fik renset op, og nu er den som ny igen.
eaaj

Indlægaf eaaj » lør nov 15, 2014 10:29

Så kører min pc igen. Først var den ved en computer mand. Han kunne ikke løse problemet. Så blev den indleveret til firmaet hvor den er købt. De brugte et par timer på at slette google chrome. De sagde at der lå noget chrome gemt et eller andet sted på pc. De fik renset op, og nu er den som ny igen.
De fortalte at ccleaner, antispyware, antimalware, avast og Online armor kunne lave baladen, så det har de slettet og installeret MSE og windows egen firewall.
Lyder det sansynligt?
eaaj

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør nov 15, 2014 12:37

Jeg tror ikke avast kan have gjort noget. Online Armor er en firewall, og den burde heller ikke kunne påvirke. Den kunne måske blokere for Chromes adgang til nettet, men så havde du nok fået en anden fejlmeddelelse i stedet for den du fik.

Jeg kender ikke CCcleaner godt nok. Programmet kan fjerne ting, og det er vel teoretisk muligt, at det har fjernet noget, som så forhindrede Chrome i selv at rydde op. Andre med mere kendskab til programmet kan nok bedre svare på, om det kan have været tilfældet.

Det vigtigste er selvfølgelig, at det nu virker. MSE er dog langt fra det bedste antivirusprogram. Det er sikkert bedre end ingenting, men hvis det absolut skal være et gratis program, ville jeg nok i stedet installere Bitdefender Free eller avast.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Regmos » lør nov 15, 2014 16:30

...Online Armor er en firewall, og den burde heller ikke kunne påvirke,,,,

Online Armor er en af de mest effektive firewalls, men den er absolut ikke for børn 8)
Den er utrolig nævenyttig, blander sig i stort set alt og kan sagtens skabe mærkelige konflikter, som man ikke har en chance for at gennemskue.
Den overvåger f.eks. alle kørende processer.
Kender den ikke en startende proces, spørger den brugeren om tilladelse. Svarer man forkert, kan man sagtens blokere en fuldstændig legal proces. og hvem kan huske det, når problemet opstår en måned senere :?

Lidt læsestof her: http://www.brighthub.com/computing/smb-security/articles/125536.aspx
Mvh. Regmos
Panda Free Antivirus, HitmanPro/HitmanPro.Alert, Windows Firewall Control og Norton Connectsafe
Brugeravatar
Regmos

Indlægaf eaaj » lør nov 15, 2014 16:50

Jeg tror jeg kører det som computerfirmaet installerede og indstalerer ccleaner, antispyware, antimalware.
eaaj

Foregående

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne