WinZip driver opdate gratis??

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

WinZip driver opdate gratis??

Indlægaf jama123 » tors maj 28, 2015 11:51

Windows
Opdatere Windows Drivere i Mindre end 2 Minutter. "Gratis Download"
'
Hvorfor denne anonce, den er jo ikke gratis, men foræller kun, at du har u så mange driver der skal opdat. Men så koster det, så hvorfor denne anonce Ludvig. Driver du Reklame, mange aner jo ikke, at den ikke er til noget, kun til at lokke penge ud af deres lommer.
Derimod denne her! "SlimDrivers" den er gratis og opdatere dinne driver, så hvorfor bruger du ikke den? Jeg troede ikke du støttede Firmaer.
mvh.
Jørgen

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)
jama123

Re: WinZip driver opdate gratis??

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors maj 28, 2015 12:10

Hej Jørgen

Jeg går ud fra, at den pågældende annonce kommer fra Googles annoncenetværk. Dem har jeg ikke meget kontrol over. Google plejer dog at være rimeligt gode til at frasortere dem med snydeprodukter, som det lyder som om, der har været tale om i dette tilfælde.

Jeg har også annoncer fra andre steder, og der kan jeg bedre frasortere useriøse virksomheder og annoncer for produkter, som jeg ikke ønsker på siderne.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne