Sinbird alarm

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Sinbird alarm

Indlægaf annigetyou » ons jan 31, 2007 10:19

Jeg har installeret Sunbird, men alarmen kommer kun når jeg åbner Sunbird, og så er det jo lidt ligemeget ik'

annigetyou
annigetyou

Re: Sinbird alarm

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jan 31, 2007 11:16

annigetyou skrev:Jeg har installeret Sunbird, men alarmen kommer kun når jeg åbner Sunbird, og så er det jo lidt ligemeget ik'

Nej, meningen er, at man har Sunbird kørende i baggrunden. Ligesom du heller ikke får nogen opringninger på telefonen, hvis du slukker den (mobil) eller trækker stikket ud (alm. telefon).

Hvis man kun bruger programmet som fødselsdagshusker, kan man nøjes med at lade Sunbird starte sammen med computeren og så lukke det igen, når man har set om der var nogen alarmer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Slente » ons jan 31, 2007 21:48

Hej annigetyou
Jeg er enig med dig, og havde samme probloem. Jeg installerede så udvidelsen "calendar" i Thunderbird, så kommer alarmen hver gang jeg tjekker om der er en mail, og det gør man vel dagligt. Det virker udpåkladeligt, og dækker mine behov til fulde.
Torben Slente
Firefox, Thunderbird med lightning
Slente

Geografisk sted: 4920 Søllested

Indlægaf Slente » ons jan 31, 2007 21:58

Hovsa!
Jeg skrev ovenover at jeg havde installeret "calendar" i Thunderbird. Det er selvfølgelig "Lighting". Undskyld.
Torben Slente
Firefox, Thunderbird med lightning
Slente

Geografisk sted: 4920 Søllested

Re: Sinbird alarm

Indlægaf Schindler » søn maj 13, 2007 20:34

annigetyou skrev:Jeg har installeret Sunbird, men alarmen kommer kun når jeg åbner Sunbird, og så er det jo lidt ligemeget ik'

annigetyou

Hvis du vælger at lade Sunbird starte sammen med Windows, får du alarmerne, når du tænder computeren - Hvis du synes, det er irriterende, at Sunbird kommer 'lige i ansigtet' på dig ved opstart, kan du vha. 'Trayit!' få det til at ligge 'nede ved uret' ved opstart. Se http://trayit.en.softonic.com/ .

Schindler
Schindler

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne