Scanning fra brother DCP-330C til Thunderbird

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Scanning fra brother DCP-330C til Thunderbird

Indlægaf Hans Ulrik » man okt 29, 2007 7:40

Når jeg vil sende billeder etc. direkte fra min brother til e-mail, dukker de op på Outlook og Ikke på Thunderbird, der angivet som mit standard-mail-program. Et forsøg på at ændre subsidiært tilføje Thunderbird
strander på, at brother nægter at godkende min angivelse af Thunderbirds placering. Jeg har prøvet med Program files. - C:\program files - -
program files\Mozilla Thunderbird - og Program files\Mozilla Thunderbird\Thunderbird exe - - - alas - alt forgæves. I det hele taget synes
my brother at være inderlig knyttet til IE. Hvad kan jeg gøre?
Tak i øvrigt for gode svar og glimrende programmer!
Hans Ulrik
Hans Ulrik
Hans Ulrik

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf Karl Erik » man okt 29, 2007 17:00

Jeg har en DCP-110C (Controlcenter 2.0), så om det ser ud på samme måde som hos dig ved jeg ikke, men her er hvad jeg har gjort.

Det lykkedes at få Brother til at acceptere Thunderbird som mit e-mailprogram. Tryk "Tilføj" - under "Programnavn" taster du et navn du selv vælger - under "Program placering" skal du trykke på mappe-iconet til højre, og finde filen thunderbird.exe - tryk "Tilføj". Så er det bare at vælge det navn du skrev før og trykke "OK". Læg mærke til fanebladene for oven. Det skal gøre to gange, både for software og hardware.

Selv om det tilsyneladende er lykkedes, så virker det dog ikke. Jeg scanner og scanner men der sker ingenting i Thunderbird. Så hvis du får det til at virker vil jeg meget gerne vide hvordan.
Karl Erik
Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Indlægaf Hans Ulrik » tirs okt 30, 2007 8:38

Tak for assistancen. Det er nu lykkes mig at få brother til at tilføje thunderbird. Ved scanningen åbner så nu thunderbird - - men den viser blot en blank side. Hvor blev det indscannede af?
Så nu er vi to, der ikke kan komme videre!
Har nogen fundet de vises sten?
Hans Ulrik
Hans Ulrik
Hans Ulrik

Geografisk sted: Midtjylland

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne