hjælp til access proxy

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

hjælp til access proxy

Indlægaf alanoyad » lør dec 15, 2007 21:14

Access proxy...søger hjælp

Hej jeg har nogle problemer med access proxy.. Jeg har glemt mit kodeord og valgte herefter at slette programmet for at geninstallere det igen. Men jeg har prøvet alt herefter, programmet siger at jeg skal bruge update og afbryder installationen. Jeg har prøvet at rense computeren med div. programmer, men det er tydeligt at der ligger noget tilbage på computeren som fortæller at jeg har haft programmet.
så jeg vil være glad hvis der er nogle gode ideer her.

med venlig hilsen alanoyad
alanoyad

Re: hjælp til access proxy

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs dec 18, 2007 14:04

Hm, du må have anstrengt dig for at afinstallere programmet (Fejlsikret tilstand?). Ved en normal afinstallation, skal du oplyse brugernavn og login, og programmappen kan ikke umiddelbart slettes.

Der ligger nogle oplysninger i registreringsdatabasen, og hvis du sletter dem, bør du kunne installere forfra. Klik på Startknappen => Kør => skriv: regedit => OK.

Registreringseditoren åbnes. Lad være med at prøve dig frem med andet end det jeg skriver, gør du noget forkert, risikerer du at Windows ikke kan startes bagefter!

Du skal koncentrere dig om mappeoversigten til venstre. Klik på Denne computer øverst i oversigten => Klik på Rediger => Søg => skriv: access inno => klik på knappen Find Næste => Der findes en mappe, der hedder Access Innovation, sørg for, at den er markeret, og klik på tasten Delete => Du bliver spurgt, om du er sikker, klik på Ja => Klik på Rediger => Find næste. Der findes endnu en mappe, slet også den. Du skal kun slette de to mapper, der hedder Access Innovation, intet andet. Luk herefter registreringseditoren ved at klikke på det røde lukkekryds.

Du kan nu få lov at installere Access Proxy.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tak for svaret

Indlægaf Gæst » ons dec 19, 2007 21:20

tak for det udmærkede svar det hjalp og det er oppe at køre igen. Og tak for en fantastisk god side, har brugt den mange gange.
med venlig hilsen alanoyad
Gæst

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne