lars plovmann skrev:Jeg kan stadig ikke slette mails uden det tager 1-3-4 min. inden den er slettet og prg. er klar igen !!!!!!
Ok, så ligger fejlen bag dette problem ikke i mail-filerne.
Den langsomme indlæsning har åbenbart skyldtes mail-filerne og ligeså det langsomme skift mellem mapper.
lars plovmann skrev:Så det har desværre heller ikke rigitgt hjulpet.....
Du har da fået løst et par af problemerne - eller rettere fået stedfæstet dem, eftersom du jo ikke har adgang til dine gamle mails.
Hvis du vil, kan jeg prøve at fjernstyre din computer, mens vi taler sammen i telefon. Jeg er lige ved at tro, at det vil være hurtigere end at fortsætte her.
Fjernstyringen vil betyde, at jeg kan se, alt hvad du har liggende på din skærm og i Thunderbird.
Hvis du er interesseret, så send mig en mail til
ludvigs@kimludvigsen.dk med dit telefonnummer og et tidspunkt, hvor du har 30-60 minutter. Og fortæl lige, om det er et mobilnummer ellet et fastnetnummer - jeg ringer gratis til fastnet, men ikke mobil.
Du skal i så fald også lige hente programmet TeamViewer. Gå ind på nedenstående hjemmeside, og klik på knappen Start kundemodul for at downloade programmet. Teamviewer skal ikke installeres, det skal blot startes, når computeren skal fjernstyres.
http://www.teamviewer.com/da/index.aspx
Mvh.
Kim Ludvigsen