Hej Kim

)
Nå der var dit svar - jeg plejer at få en mail når der er svar ( du skal selvf kun svare hvis du gider har tid lyst osv )
men det for jeg ikke mere =
Det er lidt svært at oprette nye bokse uden indhold eller at komme ud af en oprettet boks, hvis der ikke er noget indhold udenom den. Derfor er det en god ide at skrive lidt tekst, og så lave boksene omkring teksten, sådan som du også har gjort:
Nå men det var godt lige at få det på plads ...fordi jeg sad og prøvede og prøvede men skrev så
1
2
3
4 osv
og lavede div Box omkring det som sagt
Bo Mørch Mogensen skrev:hvorfor jeg skrev 1+2+3+4...osv lavede div Bokse omkring dem skiftede talene ud med de navne der skal fyldes i.
Ja, det ser helt rigtigt ud på ovenstående side.
jamen hvad nu hvis man for brug for at forsætte på et html dokument

? og man ikke kan skrive under den sidst div box ?
Bo Mørch Mogensen skrev:så langt så godt - jeg begyndt så at udfylde de forskelige værdier ...
der er dog 2 problemer med det
1.) der sker ikke noget ved det
Har du påført en stilklasse på boksene? Hvordan påfører du værdier?
ja det havde jeg i en af dem ...jeg testede det så lige for at se om det virkede og det gjorde det af en eller anden mærkelig grund ikke ?
jeg er godt klar over det er mig der laver en bøf som man siger

men jeg kan ikke lige genemskue hvad det er jeg skal gøre anerledes ...
Bo Mørch Mogensen skrev:2.) jeg mener det skulle være sådan i kompozer at de forandringer man løbene laver kan ses på bruger overflade
men det sker lige som ikke noget ( sikkert fordi der ikke har været nogen ) selv om jeg skal har fyldt på - men programmet synes at være imun over for de værdier jeg tilføjer
De fleste ændringer kan ses løbene, som fx ændring af tekststørrelse, farve m.m., der er dog også nogle som ikke kan ses løbende.
altså det ( som jeg ind til vider ) har lavet o css editoren det kan jeg ikke se ... men jow jow farvar og bogstav forandringer det kan jeg da se med det samme ...
Bo Mørch Mogensen skrev:Nu skal vi lige side og gå det igenem i weekenden - man kan sige det dejlige ved Franmes er når menuerne og midtersiden er på plads så det kræver det ikke det store at vedligholde det - men jeg mener en gang du har været inde på at man i kompozer kan lave noget der ser ens ud - med den samme logik , men hvad var det nu det var ?
Det er meget simpelt, man laver blot en side, der er magen til mht. de faste ting, dvs. overskrift og menuer. Selvom der hver gang hentes en ny side, så vil det se ud som om, de faste ting står fast, og kun indholdet ændrer sig.
Prøv at gå ind på denne side:
http://ordforklaring.dkok jeg vil prøve at kikke på det ..
Genindlæs siden et par gange. Reklamerne bliver udskiftet, og ordforklaringen bliver udskiftet, men det ser ud som om overskriften og boksen til højre står fast, selvom de reelt også udskiftes.[/quote]
altså menu og overskrive skal jo altid blive på siden for at ligiken fungere for alle også det grå guld som f.eks min kære Far
bedste hilsner
Bo M Mogensen