mp3 player vil ikke afspille

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

mp3 player vil ikke afspille

Indlægaf salts » søn okt 12, 2008 11:51

mp3 player vil ikke afspille....Jeg havde jo et problem tidligere med, at jeg ikke kunne få flere player på siden og det blev så også godt, efter du havde hjulpet mig......Men nu kan jeg ikke engang få en player. Den viser playeren....men den afspiller ikke.....Jeg lagde mærke til før,da jeg godt kunne......at det tog et stykke tid for at oploade siden.....men nu tager det ikke så lang tid....jeg lavede lige en testside kun med playeren med et nummer.
http://salts.homepage.dk/test.html
salts

Re: mp3 player vil ikke afspille

Indlægaf salts » søn okt 12, 2008 14:23

salts skrev:mp3 player vil ikke afspille....Jeg havde jo et problem tidligere med, at jeg ikke kunne få flere player på siden og det blev så også godt, efter du havde hjulpet mig......Men nu kan jeg ikke engang få en player. Den viser playeren....men den afspiller ikke.....Jeg lagde mærke til før,da jeg godt kunne......at det tog et stykke tid for at oploade siden.....men nu tager det ikke så lang tid....jeg lavede lige en testside kun med playeren med et nummer.

Har selv lige fundet ud af det.....det var mine sange der lige pludselig viser at de varer i 00 min og så videre......men det var da de samme sange jeg havde før????......Ja jeg ved ikke hvad der er sket......lavede lige en af sangene om til mp3 igen....og nu virker det så....mærkeligt.
salts

Indlægaf salts » søn okt 12, 2008 18:03

salts skrev:
salts skrev:mp3 player vil ikke afspille....Jeg havde jo et problem tidligere med, at jeg ikke kunne få flere player på siden og det blev så også godt, efter du havde hjulpet mig......Men nu kan jeg ikke engang få en player. Den viser playeren....men den afspiller ikke.....Jeg lagde mærke til før,da jeg godt kunne......at det tog et stykke tid for at oploade siden.....men nu tager det ikke så lang tid....jeg lavede lige en testside kun med playeren med et nummer.

Har selv lige fundet ud af det.....det var mine sange der lige pludselig viser at de varer i 00 min og så videre......men det var da de samme sange jeg havde før????......Ja jeg ved ikke hvad der er sket......lavede lige en af sangene om til mp3 igen....og nu virker det så....mærkeligt.

Ja, nu er der problemer igen...jeg skulle bare sætte et link på siden og så opdatere....og nu kan jeg ikke oploade sangene....den skifter imellem den ene og den anden der er fejl ved. Mærkeligt det skifter sådan hele tiden....har prøvet mange gange nu.

Billede

Og jeg har ikke andre sider med sangene på....har slettet testsiden.

og når jeg så klikker på ok

Billede

Har ikke sangene på andre sider. Så det er da mærkeligt den siger det.
salts

Indlægaf Klattrup » søn okt 12, 2008 18:10

salts skrev:Billede

Og jeg har ikke andre sider med sangene på....har slettet testsiden.

Det kunne ligne at du har opbrugt den plads (og evt. maksimale overførsler) du har til rådighed.
Brugeravatar
Klattrup

Geografisk sted: Rudkøbing

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn okt 12, 2008 21:27

Som Ivan skriver. Nu ved jeg ikke, hvilken webhotelløsning du har hos CyberCity, men i henhold til denne side, har man kun 10 MB plads på det gratis webhotel:
http://www.cybercity.dk/produkter/priva ... index.aspx
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn okt 12, 2008 21:37

Du kan overveje at købe dig plads på et webhotel, det koster ikke ret meget. Fx koster det kun 12 kroner om måneden i det første år hos Surftown. Hertil kommer cirka 125 kroner i oprettelse.

NB! Ovenstående link giver mig returkommission ved salg.

Jeg bruger selv Gigahost, men de er lidt dyrere, og der har været nogle problemer i den senere tid, så dem vil ikke anbefale pt. Jeg har ikke erfaring med andre webhoteller, men der findes flere til mellem 10 og 25 kroner om måneden.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf salts » man okt 13, 2008 15:59

mange tak for jeres svar...ja, jeg tænkte ikke på, at jeg allerede havde brugt, de 10 mb der var....Jeg ringede til dem for, at høre....hvor meget jeg havde brugt.....men det kan de, ikke svare på....så begyndte jeg selv, at regne på. Hvad jeg havde brugt.....og jeg har brugt pladsen.....så det er det, der var galt. Det var godt nok hurtigt, syntes jeg....men det er pga sangene, de fylder jo en del....Må så se efter et andet sted....for cybercity er ikke helt billige.
Men det er ikke altid...man slår koldt vand i blodet og tænker sig ordentligt om. Istedet for, at panikke og tænke: hvad er der nu galt. lol
salts

Indlægaf Kim Ludvigsen » man okt 13, 2008 18:54

salts skrev:mange tak for jeres svar...ja, jeg tænkte ikke på, at jeg allerede havde brugt, de 10 mb der var....

Det er godt nok også meget lidt plads de tilbyder. Det må være mange år siden, de sidst ændrede på pladsstørrelsen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf salts » ons okt 15, 2008 15:09

Kim Ludvigsen skrev:
salts skrev:mange tak for jeres svar...ja, jeg tænkte ikke på, at jeg allerede havde brugt, de 10 mb der var....

Det er godt nok også meget lidt plads de tilbyder. Det må være mange år siden, de sidst ændrede på pladsstørrelsen.

Ja sådan ca 100 år siden lol
salts

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne