Thunderboard Fra feltet

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Thunderboard Fra feltet

Indlægaf perernstdk » ons nov 11, 2009 11:42

Hej
Jeg er en lykkelig bruger af Thunderbird. Mere af den grund at MS er lidt for arrogante med deres software.
Nå, nu til mit lille problem:
Når jeg trykker "Ny Meddelelse" står der mit navn + min tidligere kones navn i fra feltet. Navnene kommer godt nok ikke med i den sendte mail, så modtageren kan ikke se det.
Jeg har rodet rundt for at finde ud af hvor den får de navne fra. Der skal kun stå mit navn. RegEdit har jeg prøvet og ledt i Thunderbirds indstillinger uden held. Når går i kontoindstillinger står der også kun mit navn. Det er lidt irriterende.
Luksusproblem, ja, men ... :x
Er der nogle der kan hjælpe?

PS. Jeg kører xp og firefox

Venlig hilsen
Per Ernst.
perernstdk

Re: Thunderboard Fra feltet

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 11, 2009 12:35

Regedit hjælper ikke, eftersom Thunderbird ikke gemmer noget i registreringsdatabasen i Windows.

Du skal ind i kontondstillingerne igen. Markér kontoens navn i oversigten til venstre (sikkert øverste punkt, og markeret med fed skrift) => du kan nu se området Identitet til højre, hvor du kan angive navn og mail-adresse. Umiddelbart vil jeg tro, at du blot skal ændre i feltet Dit navn.

Hvis din ex's navn ikke står der, så klik på knappen Identiteter, og tjek, om du har en identitet med hendes navn.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Thunderboard Fra feltet

Indlægaf perernstdk » ons nov 11, 2009 13:04

Hej Kim
Det var det, der var problemet. Der var en identitet. Der stod de navne jeg ikke ville have. Når jeg så vil redigere denne identitet, så var det også kun mit navn der kom frem. Det jeg har gjort er at lave en ny identitet og slettet den gamle.
Underligt, men nu virker det.
Tusind tak for hjælpen
Per :D
perernstdk

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne