Log på webbankproblem

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Log på webbankproblem

Indlægaf vch » søn nov 29, 2009 21:23

Jeg har et problem med log on på min netbank, siden jeg har ie7 og ligeledes på ie8. Der kommer en udmærket guide, som følger med, men denne har jeg prøvet utallige gange om og om igen og lige lidt hjælper det. Det er *.bec.dk, som jeg tilføjer sikkerhed for websted, jeg har også prøvet at skrive https:// foran *.bec.dk , det hjælper heller ikke.

mvh. vch.
vch

Re: Log på webbankproblem

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn nov 29, 2009 22:41

Hvilken fejlmeddelelse får du?

Og hvad sker der, når du prøver at følge guiden?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf vch » man nov 30, 2009 15:44

Fejlmeddelelsen lyder : DIN BROWSER KAN IKKE VISE LOG PÅ-BILLEDET. KLIK HER FOR HJÆLP. denne melding kommer efter jeg har aktiveret mit brugernavn (lønkontonummer).
Som tidligere nævnt har jeg 2 computere og med den anden computer, kan jeg fint gå ind på webbank, Kan du sige mig om jeg kan se nogle oplysninger, som jeg kan sammenligne med den computer der er fejl med, Jeg tænker på popups eller cookies, der muligvis skal aktiveres eller deaktiveres?

mvh. vch
vch

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs dec 01, 2009 0:09

Fejlmeddelelsen er desværre intetsigende. Der må stå noget mere interessant, hvis du klikker på linket Klik her for hjælp. Men umiddelbart kunne jeg forestille mig, at det kunne være et problem med cookies eller Java. Under alle omstændigheder, må bankens support kunne hjælpe med at finde en løsning.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne