Flytte Thonderbird med mails osv.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jul 19, 2007 23:05

Det er måske endnu bedre at vente lidt.

Normalt er det kun skønt med hjælp, og det var også derfor, jeg med glæde ville hjælpe med at få lagt den nye udgave op. Og jeg er helt ked af at måtte opgive det i denne omgang (jeg har selvfølgelig gemt din tekst).

MozillaDanmark har haft et sommermøde, hvor det er besluttet at ændre på hjemmesiden, så der lægges mere vægt på support. Og i den forbindelse er det også besluttet, at vi skal have kigget på alle de gamle vejledninger. Nogle af dem er fejlagtige, fordi de ikke er ført up to date til de nye versioner af programmerne, og nogle er unødvendigt nørdede (som teksten fra MozillaZine). Og så skal vejledningerne måske opdeles på en anden måde.

Men der går lidt tid, før vi får set på det. Der er ikke sat nogen tidsfrist, men nogle af de andre er på ferie i øjeblikket, og andre skal på ferie senere. Mit gæt er, at der først sker noget i løbet af efteråret.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Jan Krag » tors jul 19, 2007 23:26

Ja vi venter bare, foreløbigt tak for hjælpen, jeg blev bare lidt ivrig, fordi at, jeg skrev det i 2005, og det er ikke rigtigt endnu.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag

Foregående

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne