Fald ned menu

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: Fald ned menu

Indlægaf Jan » man feb 23, 2009 16:35

Tak for det Kim

Som så mange gange før, er jeg et gammelt fjols.

Først tilføjede jeg det du havde anbefalet. Jeg kunne ikke konstatere nogen ændring. Så kiggede jeg i Hintzmanns kode og der var js/mhalist angivet. I et anfald af frustration, snuppede jeg den stump. Nu du nævner det, ved jeg selvfølgelig godt at det angiver en mappe. Og jeg har rettet tilbage.

Men alligevel er situationen stadig den samme, som jeg nævner i mit sidste indlæg. Jeg er begyndt, at tvivle på om det kommer til at virke. Jeg tvivler også på, om det nu er helt rigtigt at jeg skriver om ændringer her i forum. Du må endelig lade mig det vide, hvis du helst er fri for det.
Venlig hilsen
Jan
Jan

Geografisk sted: Himmerland

Re: Fald ned menu

Indlægaf Kim Ludvigsen » man feb 23, 2009 22:20

Jan skrev: Jeg tvivler også på, om det nu er helt rigtigt at jeg skriver om ændringer her i forum. Du må endelig lade mig det vide, hvis du helst er fri for det.

Mit kendskab til JavaScript er mindre end minimalt, så jeg kan desværre ikke hjælpe med fejlfindingen. Men det er helt ok, at du skriver om ændringerne her, det kan jo være, at andre kan hjælpe.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Foregående

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne