lodret midterstilling

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: lodret midterstilling

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre sep 05, 2008 13:35

Nanna skrev:De tre sider for Ørslev Kloster - Ørslev b,c, og d mangler stadig

Det er fordi, siderne ikke findes på serveren. Og det skyldes muligvis, at du ikke har givet dem en filtype.

Har du dem liggende på din egen computer?

Eftersom de ikke ligger på serveren, har jeg heller ikke kunnet downloade dem, hvorfor de selvfølgelig heller ikke er blevet ændret til at bruge det eksterne stilark. Det kan jeg gøre, når filerne er uploaded.

Hvis det er nemmere for dig, kan du også pakke de tre filer ned i en zip-fil og så sende zip-filen til ludvigs@kimludvigsen.dk
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Nanna » fre sep 05, 2008 14:44

nu er de lagt op
Nanna

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre sep 05, 2008 15:15

Her er de rettede versioner:
http://kimludvigsen.dk/projekter/eeh3.zip

Bemærk, at oerslev.html også er rettet, fordi den havde et forkert link til undersiderne. Du skal uploade alle fire sider.

For øvrigt, skulle du måske overveje et stykke grafik eller lignende i stedet for den lille pil til undersiderne. Den er ikke så nem at se - eller også er det bare mig, der er ved at blive halvblind.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Nanna » man sep 08, 2008 11:29

Hej igen

Nu er Ørslev siderne uploaded, så nu burde det hele virke, er det også tilfældet hos dig?

Ja pilen er måske ikke så nem at se, har også overvejet at lave den grøn.

Når jeg nu skal lave en ny side, hvilke side skal jeg så kopiere fra, og hvordan undgår jeg de problemer, som siderne havde med det interne og eksterne stilark?

Det er altså super, at der er sådan et forum her, med så god hjælp, det skal du have ros for :-)
Nanna

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 08, 2008 11:40

Nanna skrev:Nu er Ørslev siderne uploaded, så nu burde det hele virke, er det også tilfældet hos dig?

Så vidt jeg kan se, virker det hele fint.

Nanna skrev:Ja pilen er måske ikke så nem at se, har også overvejet at lave den grøn.

Måske det vil være en ide med et link med en tekst i stil med dette:
Flere billeder >>>

Nanna skrev:Når jeg nu skal lave en ny side, hvilke side skal jeg så kopiere fra, og hvordan undgår jeg de problemer, som siderne havde med det interne og eksterne stilark?

Bare du bruger en af de nye sider, så skulle alt være i orden.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Foregående

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne