Manglende advarsler

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Manglende advarsler

Indlægaf nesager » søn nov 12, 2006 13:14

Hej.
har instaleret både FF 2,0 og Thunderbird og er godt tilfreds,men savner en lille advarsel både når man sletter mail og når man sletter en adresse fra bogmærker noget i stil med det som er i IE 6 og OE,kan man indstille det et sted?
Mvh. nesager
nesager

Re: Manglende advarsler

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn nov 12, 2006 13:32

nesager skrev:savner en lille advarsel både når man sletter mail og når man sletter en adresse fra bogmærker noget i stil med det som er i IE 6 og OE,kan man indstille det et sted?

Så vidt jeg ved, er det ikke muligt at slå en advarsel til. Det er dog ikke værre, end at slettede mails ryger over i papirkurven i Thunderbird og kan gendannes derfra.

Hvis man får slettet et bogmærke og ikke kan huske adressen til siden, kan man finde bogmærket i en backup som Firefox laver, omend det er lidt besværligt. I Windows XP:
Klik på startknappen => Kør => skriv: %appdata%\mozilla\firefox => OK => åbn mappen med profilen, den hedder sikkert "tilfældigetegn".default => åbn mappen bookmarkbackup => åbn en af filerne ved at trække den ind i Firefox => find det ønskede bogmærke og træk det op på bogmærkelinjen eller menupunktet Bogmærker.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf nesager » søn nov 12, 2006 14:02

Hej Kim
Tak for dit svar,det må jeg så leve med ,fremgangsmåden for at gendanne en slettet adresse er noget kringlet,så jeg må bare passe bedre.
Mvh. nesager
nesager

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne