skabeloner hvordan?

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

skabeloner hvordan?

Indlægaf stine » tors jan 18, 2007 12:26

du skriver i vejledningen til kompoZer at man kan ligge en skabelon ind. nu har jeg så fundet en skabelon og downloaded den, hvordan får jeg den så ind i mit Kompozer?

det er lidt svært syntes jeg.
stine

Re: skabeloner hvordan?

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jan 18, 2007 12:41

stine skrev:du skriver i vejledningen til kompoZer at man kan ligge en skabelon ind. nu har jeg så fundet en skabelon og downloaded den, hvordan får jeg den så ind i mit Kompozer?

Det afhænger af, hvad det er for en skabelon. Nogle skabeloner er lavet til bestemte programmer og kan derfor måske ikke bruges i KompoZer. Men hvis det fx er en almindelig html-side, skal du bare indlæse den via knappen Åbn. Alt efter hvordan du har fået leveret skabelonen, skal den muligvis pakkes ud først.

Giv mig evt. en adresse til den side, du har downloadet den fra, så kan jeg se nærmere på skabelonen, hvis du ikke kan finde ud af at få den åbnet i KompoZer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

fandt ud af det

Indlægaf stine » fre jan 19, 2007 10:30

jegg fandt ud af at få den ind i går, men da jeg så ville gemme det jeg havde lavet og sagde gemsom, så gemte den også, men da jeg senere skulle åbne den, så var der krydser hvor billederne skulle være og farverne var væk.
stine

Re: fandt ud af det

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jan 19, 2007 11:08

stine skrev:jegg fandt ud af at få den ind i går, men da jeg så ville gemme det jeg havde lavet og sagde gemsom, så gemte den også, men da jeg senere skulle åbne den, så var der krydser hvor billederne skulle være og farverne var væk.

Har du gemt den i en anden mappe? Billeder, css-fil og andre filer gemmes ikke sammen med html-filen, så hvis du har gemt i en anden mappe, skal du selv kopiere de andre filer over i mappen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne