Net snippets

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Net snippets

Indlægaf Mads » søn mar 04, 2007 18:02

Hej

Angående net snippets: Hvordan kan jeg tage backup af de hjemmesider og udklip fra hjemmesider som jeg vælger at gemme?
Såvidt jeg kan finde ud af kan jeg ikke selv vælge hvor filerne gemmes, men er det sådan at når jeg laver en backup (MozBackup) af Firefox inklusiv estensions at de så også følger med?

Jeg har et tillægsspørgsmål angående RSS: Når jeg ønsker at anvende RSS fra hjemmesiden DR Nyheder Online - Indland så siger den nu (hvilket den ikke har gjort før): Error: XML-fejl; hvad betyder det og kan jeg gøre noget for at få siden indlæst igen vha RSS?

Hilsen
Mads
Mads

Re: Net snippets

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn mar 04, 2007 18:58

Mads skrev:Angående net snippets: Hvordan kan jeg tage backup af de hjemmesider og udklip fra hjemmesider som jeg vælger at gemme?

Udklippene gemmes i en undermappe til mappen Dokumenter. Du skal blot kopiere mappen My Snippets og alle dens filer og undermapper. Net Snippets er et selvstændigt program og ikke en udvidelse til Firefox, så du kan ikke gemme udklippene med MozBackup.

Mads skrev:Jeg har et tillægsspørgsmål angående RSS: Når jeg ønsker at anvende RSS fra hjemmesiden DR Nyheder Online - Indland så siger den nu (hvilket den ikke har gjort før): Error: XML-fejl; hvad betyder det og kan jeg gøre noget for at få siden indlæst igen vha RSS?

Det er en fejl hos DR, forhåbentlig møder deres webkyndige ansatte på arbejde igen mandag, så fejlen kan blive rettet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

net snippets

Indlægaf mads » søn mar 04, 2007 21:39

Tak for svaret angående net snippets.
Jeg har gemt alle mine egne filer, dokumenter og billeder i et bestemt bibliotek med under-biblioteker på c-drevet; kan jeg flytte net snippets under dokumenter til mit eget bibliotek således at jeg stadig kan lave backup i en arbejdsgang af alle mine filer?

mvh
Mads
mads

Re: net snippets

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn mar 04, 2007 22:02

mads skrev:Jeg har gemt alle mine egne filer, dokumenter og billeder i et bestemt bibliotek med under-biblioteker på c-drevet; kan jeg flytte net snippets under dokumenter til mit eget bibliotek således at jeg stadig kan lave backup i en arbejdsgang af alle mine filer?

I så fald skal du have fortalt Net Snippets, at du har flyttet mappen til en anden placering. Jeg ved ikke umiddelbart, om det er muligt.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne