mozilla Thunder....

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

mozilla Thunder....

Indlægaf @net » man apr 30, 2007 19:04

Nu er jeg snart dødfrustreret. Har installeret - og afinstalleret flere gange. Kan bare ikke få programmet til at virke - kan ikke finde ud af HVOR, jeg skal indtaste brugernavn og password til min e-mailkonto???????
Og når jeg starter programmet op - og skal indtaste det - ja, gæt engang! Så er det "invalidt" - og jeg HAR tastet det ind, som er gældende!

Synes godt nok det er meget ulogisk - har haft det installeret før, uden problemer? Henter programmet ikke længere automatisk indstillingerne fra Outlook Express?

HJÆÆÆÆÆLP?
@net

Re: mozilla Thunder....

Indlægaf Kim Ludvigsen » man apr 30, 2007 20:05

Jo, indstillingerne fra Outlook Express kan stadig importeres. Og i så fald skal du blot indtaste adgangskoden, første gang du forsøger at hente/sende. Det kan drille lidt mere, hvis du prøver at oprette kontoen manuelt, fordi det der er lettere at komme til at indtaste i de forkerte felter.

Prøv at starte forfra med en ny profil (dette vil slette alle indstillinger m.m. du måtte have nået at foretage):
Luk Thunderbird => klik på Start => Kør => skriv: %appdata% => OK => slet mappen Thunderbird => Start Thunderbird => du vil blive spurgt, om du vil importere fra Outlook Express => Importer.

Første gang, du henter/sender vil du blive bedt om at indtaste adgangskode - tjek, at det er den rigtige kode, du indtaster.

Får du fejl undervejs, så vend tilbage med den nøjagtige fejlmeddelelse.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

TAK ......

Indlægaf Anette » man apr 30, 2007 21:01

....... du er jo genial 8) - det virkede! Tusind tak for hjælpen.

Og så føler man sig altså lidt "dum" - at man ikke selv kunne finde ud af det :oops:
Anette

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne