screamer optag et nummer

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

screamer optag et nummer

Indlægaf Gæst » fre maj 18, 2007 18:29

Jeg har lige opdaget screamer og synes den er rigtig god, men jeg kan ikke få den til at optage et helt nummer, hvor den optager nummeret fra før jeg klikkede optag. Jeg har prøvet med flere, bla. radioioacoustic, som sender med mp3. Den stopper heller ikke ved nummerets slutning, selv om det er hak under optag og optag kun et nummer??
Gæst

Re: screamer optag et nummer

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre maj 18, 2007 19:23

Det skyldes sikkert, at stationen ikke udsender oplysninger om kunstner og titel i et format, som Screamer Radio kan genkende. Når Screamer Radio ikke kan finde oplysninger om kunstner og titel, virker optagefunktionen som en almindelig båndoptager, hvor du manuelt skal starte og stoppe optagelsen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Schindler » ons maj 23, 2007 18:29

Har haft det samme problem, og altså samme spørgsmål - Ved du, Kim, hvilke danske stationer, som udsender, så man kan optage 'Ét nummer' ? For P3 gør så f.eks. ikke.

Mvh Schindler
Schindler

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons maj 23, 2007 23:18

Schindler skrev:Ved du, Kim, hvilke danske stationer, som udsender, så man kan optage 'Ét nummer' ? For P3 gør så f.eks. ikke.

Jeg ved, at det ikke virker med DRs stationer. Du kan meget nemt selv tjekke, om det virker på en station. Hvis du kan aflæse kunstner og titel i Screamer Radios vindue, så virker funktionen med at optage numre enkeltvis.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Karl Erik » tors maj 24, 2007 17:40

Jeg har opdaget 3 der sender i MP3: CoolFM, United DJ's radio og naturligvis TV2 Radio (MP3)
Karl Erik
Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Indlægaf Schindler » tors maj 24, 2007 18:01

Dvs. fra disse stationer kan man optage 'Et nummer' ?
Schindler

Indlægaf baker » fre maj 25, 2007 15:54

Ja det kan man.

Jeg har selv brugt funktionen en del på "sky classic rock" - men man skal bare ikke regne med at det bliver HELT perfekt.. da de oplysninger de sender ud ikke altid bliver fornyet i samme brøkdel af et sekund et nummer stopper,, så ofte får man lidt af en jingle eller en reklame med
baker

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne