Hejsa
Jeg forsøger at lave en hjemmeside ved hjælp af Kompozer, og har et par spørgsmål:
1)Når jeg arbejder med css-editoren og trykker "gem som" i Kompozer kommer der ikke nogen mulighed for at gemme som .css -jeg kan vælge at gemme enten under .htlm eller alle filer. Hvad gør jeg? Henter jeg en css fil ind i kompozer siger den "dette er ikke en html-fil".. laver den alt til html-filer eller hvordan?
(Prøvede så at hente og gemme en tilsvarende fil i dreamweaver MX og der får man valmuligheden .css Gør dreamweaver noget, som Kompozer ikke kan?)
2) Hvis man ikke ønsker at bruge rammesæt og ikke aner noget om ssi eller hvad det hedder.. -men gerne vil have at der skal komme forskelligt tekst i en boks i midten (alt efter hvad man klikker på i en menu til venstre) -er det så rigtigt forstået, at man bare kan lave f.eks. 40 kopier af den samme side, men skifter teksten i midterboksen ud hver gang? Tager det så ikke lang tid at indlæse siden hvergang man klikker på et af de 40 menupunkter, der henviser til en af de 40 sider?) Er der en bedre måde at gøre det på? (håber det var forståeligt..)
Mvh