Screamer Radio v. 0.4.3

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Screamer Radio v. 0.4.3

Indlægaf Jørgen Rasmussen » lør okt 18, 2008 12:57

Hej Kim

Tak for den nye version af Screamer Radio. Jeg har hoppet lidt rundt mellem DR's kanaler, og til min gru erfaret, at den bitrate jeg kan modtage deres kanaler med er på 32 - 39 kbs! Det er fuldstændigt uegnet til musik Jeg syntes dog, at jeg så DR Jazz være på 128 kbs. Det var desværre kun én gang. Det er længe siden jeg sidst har hørt DR. Har det noget med den nye Screamer Radio at gøre? DR? Eller?
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen

Re: Screamer Radio v. 0.4.3

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør okt 18, 2008 13:05

DR tilbyder normalt tre forskellige kvaliteter på deres udsendelser, 128, 64 og 32 Kbps. Alle tre kvaliteter er angivet i stationsoversigten, og Screamer vil så automatisk forsøge at vælge den bedste kvalitet. Virker den ikke, forsøges med den næste kvalitet, osv.

Så det kan tyde på, at der er et problem hos DR - eller at der er noget galt med den nye version af Screamer Radio.

Du kan prøve at skifte til de andre kvaliteter manuelt. Prøv at klikke på knapperne < og > i Screamer Radios programvindue for at se, om du så får valgt en anden kvalitet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne