Så er jeg her igen. Min PC med Windows Vista Home Premium er 2 mdr. gammel.
Nu har jeg fået et væsentligt problem: Når jeg tænder PC'en og som sædvanligt - som det første - klikker på ikonet Windows Mail for at se, om der er nye beskeder, viser vinduet med det lyseblå Windows Mail sig godt nok midt på skærmen, men så sker der heller ikke mere.
Jeg kan se, at der dukker et par andre dialogbokse op bag hinanden, når jeg klikker endnu engang, men jeg kan ikke få dem "skilt ad". Dog nåede jeg en enkelt gang i farten at se, at der i den ene boks bl.a. stod: "Windows Mail svarer ikke......."
For ca. 3 uger siden blev jeg opmærksom på, at Windows Mail begyndte at reagere lidt langsommere, svartid 10-15 sek., men nu er det som sagt jo ret alvorligt. Jeg har forsøgt at få det løst via nettet med diverse programmer, som jeg fik anbefalet. Der var f.eks. tale om oprydning med et trial-program, som lavede en log. Men der blev kun fjernet 15 af de påståede fejl gratis. Resten af de mulige fejl skulle jeg så få fjernet ved at købe og downloade programmet. Det havde jeg ikke lyst til, da problemet måske lå et helt andet sted. Jeg bruger PC'en til ganske almindelige ting, søgning efter informationer på nettet, og at sende og modtage mails, højst 3-4 stk. pr, dag.
Så nu vil jeg prøve at høre, om I kender til problemet og kan hjælpe mig - som flere gange tidligere.
På forhånd tak.