BaliLichtenstein skrev:Og det der med at lave gendannelsespunkter har han ikke gjort :S
Det vil heller ikke gøre nogen forskel i et tilfælde som dette. Gendannelsespunkter er beregnet til at gendanne Windows til et tidligere tidspunkt, det berører ikke brugerdata, og dermed altså heller ikke ens musik-filer.
BaliLichtenstein skrev:Men når så menuen dukker op og jeg vælger det drev der er hans forbliver det grønne flueben gråt. Altså jeg kan ikke klikke på det. Desuden dukker hans drev ikke op i "Logiske Drev" men kun i den der hedder "Fysiske Drev".
Jeg må indrømme, at det er længe siden jeg har haft brug for PC Inspector, hvorfor jeg heller ikke har kørt programmet i meget lang tid. Jeg kan kun henholde mig til guiden, og programmet er muligvis blevet opdateret siden, jeg lavede den.
I henhold til guiden skal du vælge Red slettede filer. Har du gjort det? Og er det her, at der ikke findes logiske drev? Hvis det er tilfældet forstår jeg det ikke helt, for når Windows kører på harddisken med de mistede filer, burde der ikke være problemer med at finde det logiske drev.
BaliLichtenstein skrev: (Jeg forstår heller ikke hvad forskellen på de to er, selvom jeg har læst din guide?

)
Det har jeg vist heller ikke skrevet noget om. Et fysisk drev kan være en harddisk eller en partition (en del af en harddisk). Et logisk drev er et virtuelt drev, der kan fylde en hel harddisk eller en del af en harddisk, men det kan også spænde over flere harddiske.
BaliLichtenstein skrev:Ikonet "vis" forbliver også gråt. Jeg trykkede så på ikonet "Logiske Drev" og der dukker denne fejlmeddelelse op:
(Stort rødt X og Vista "farlig-lyd") List index out of bounds (-1)
Jeg tør desværre ikke sige, hvad der går galt. Umiddelbart lyder det som om, der er problemer med harddisken.
Har du prøvet at benytte metoden
Find mistet drev?
Mvh.
Kim Ludvigsen