Åbne nyt faneblad i Firefox 3.5

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Åbne nyt faneblad i Firefox 3.5

Indlægaf Test » tors nov 26, 2009 20:08

Når jeg åbner et nyt faneblad ved at klikke på + kommer det op med overskriften "(Unavngivet)" er tomt og ikke med min valgte startside: http://www.google.dk/ig.
Jeg mener ikke, at det har været sådant i tidligere versioner. Kan jeg rette en indstilling i Firefox og få min startside ved at gå til et nyt faneblad? :?:
Test

Re: Åbne nyt faneblad i Firefox 3.5

Indlægaf linux-abc.dk » tors nov 26, 2009 23:02

Har du ikke et velfungerende søgefelt oppe i højre hjørne ? Der kan du oven i købet også vælge søgemaskine :)
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk

Geografisk sted: Syddjurs

Indlægaf Klattrup » tors nov 26, 2009 23:13

Den eneste måde man kan få Firefox til at åbne faner med startsiden (udover midterclick på startside-ikonet) er ved hjælp af udvidelser, fx kan new tab homepage bruges til det
Brugeravatar
Klattrup

Geografisk sted: Rudkøbing

Indlægaf FinnMcCool » søn nov 29, 2009 23:15

Klattrup skrev:Den eneste måde man kan få Firefox til at åbne faner med startsiden (udover midterclick på startside-ikonet) er ved hjælp af udvidelser, fx kan new tab homepage bruges til det

Tak, det virker fint og har man en igoogle startside er det praktisk at kunne komme til ens egen side med links, chat, kalender og m.m.. med et klik.
FinnMcCool

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne