Kim Ludvigsen skrev:Har du haft slettet filer ved en fejl eller haft fejl på harddisken, siden du har brugt PC Inspector?
msf-filerne indeholder kun et indeks, og altså ikke dine mails. Så spørgsmålet er, om du har fundet andre filer som måske kan indeholde dine mails, men jeg vil meget gerne først lige vide, hvorfor du har brugt PC Inspector.
Lad være med at bruge Thunderbird, før problemet er blevet rettet.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Kim og tak for svar. Efter hentning af mails er jeg ubevist kommet til at slette disse ved at ligge dem over i thunderbirds papirkurv og tømme den. Samtidig med hentningen blev de slettet fra serveren og kan ikke hentes hjem igen. (denne indstilling er nu rettet).
Herefter fandt jeg via din hjemmeside inspector programmet og forsøgte at finde de tømte mails via programmet. Den har fundet forskellige filer og hvis jeg kunne få programmet til at gendanne disse filer formoder jeg at også mailene dukker op. Men jeg ved ikke hvilken filtype mailene hos thunderbird er af. I outlook hedder de jo pst.