kalenderproblemer

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

kalenderproblemer

Indlægaf Druj » tors feb 11, 2010 10:36

Hej Kim
Jeg har Windows Vista som OS men har valgt Firefox, Thunderbird & Sunbird som browser- mail- og kalenderprogrammer.
Min computer er delt i en administrator- og en brugerdel, hvor vi mest bruger brugerdelen. Kan man på en enkel måde lave fælleskalender mellem administrator- og brugerdelen, så man kun behøver at taste én gang?

mvh
Finn Druj
:|
Druj

Re: kalenderproblemer

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors feb 11, 2010 11:10

Druj skrev:Min computer er delt i en administrator- og en brugerdel, hvor vi mest bruger brugerdelen. Kan man på en enkel måde lave fælleskalender mellem administrator- og brugerdelen, så man kun behøver at taste én gang?

Jeg er ikke helt med på det med administrator og bruger. Mener du to forskellige brugere, hvor den ene har administratorrettigheder?

Nå, men uanset hvad, så bør det kunne løses ved at lave en fjernkalender, som fx gemmes på et fællesdrev eller en mappe, hvor alle brugere har læse- og skriverettigheder.
Prøv at tjekke her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools ... nykalender

I stedet for at oprette en ny kalender fra bunden, kan du udgive den eksisterende kalender, se afsnittet efter ovenstående.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne