hvordan sættes avg 9.0 på pause

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

hvordan sættes avg 9.0 på pause

Indlægaf hbrixp » søn jun 27, 2010 12:05

hvordan sætter man avg 9.0 på pause hvis man skal instillere htc sync.?
hbrixp

Re: hvordan sættes avg 9.0 på pause

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jun 27, 2010 12:39

Hvorfor vil du sætte på pause? Opfattes HTC Sync som virus?

Umiddelbart er der ingen nem måde at sætte på pause - hvis der var det, ville alle de slemme programmer jo bare udnytte det til at installere sig selv i fred og ro.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf hbrixp » søn jun 27, 2010 16:41

Grunden til at installere HTC Sync, er fordi man anbefaler at pause avg 9.0 ved installation af htc sync. Jeg har haft installeret og afinstalleret flere gange uden held. Jeg kan ikke se hvad jeg har som desk eller sync med min pc... :(
hbrixp

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jun 27, 2010 17:49

Efter en søgning kan jeg se, at du langt fra er den eneste, der har problemer med programmet. Hos nogle hjælper det at deaktivere deres antivirus under installationen, hos andre skal antivirusprogrammet helt afinstalleres under installationen, og hos andre igen gør det ingen forskel.

Løsningen kan altså være at afinstallere AVG og så installere det igen bagefter. Firewallen skal evt. også slås fra. Men det er stadig ikke sikkert, at det vil virke.

Når det er sagt, så vil jeg sige, at sync-programmet må være utroligt dårligt lavet. Det er simpelthen for ringe og sikkerhedsmæssigt utroligt dumt at forlange, at brugerne skal deaktivere antivirus og firewall for at kunne installere, og brugerne burde faktisk undlade at benytte sådan et program. Men det er selvfølgelig let nok at side og være hellig, når jeg ikke selv har brug for programmet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » man jun 28, 2010 6:55

Hej Kim, jeg kan ikke være mere enig med dig. Jeg afinstallere min avg og installere igen
Tak for hjælpen
HilsenHenrik
Gæst

Indlægaf Gæst » man jun 28, 2010 22:09

Hej, nu har reinstalleret min pc. Opgraderet windows, slået firewall fra, installeret htc sync, installert avg 9.0, og gæt hvad der skete..... Ingenting... :(
Så hvis andre har gode ideer bortset fra ikke at bruger hct sync, er I meget velkomne......
Gæst

Indlægaf Gæst » man jun 28, 2010 22:10

Hej, nu har reinstalleret min pc. Opgraderet windows, slået firewall fra, installeret htc sync, installert avg 9.0, og gæt hvad der skete..... Ingenting... :(
Så hvis andre har gode ideer bortset fra ikke at bruger hct sync, er I meget velkomne......
Gæst

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne