Mystik i Kompozer

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Mystik i Kompozer

Indlægaf frientre » lør jul 03, 2010 12:09

Hej Kim
Tusind tak for al din hjælp - den har været helt uvuderlig.

Min hjemmeside hedder dagligmagi.dk.

Nu er der bare tre mysterier tilbage:

1.Når jeg åbner filerne til hjemmesiden i Kompozer er alt rykket op dvs. alle billeder og tekst har rykket sig ca. en halv gang op - hvorfor?
Siderne vises fint i browseren!

2. Billederne på de enkelte sider forvandlede sig til Layers unden at jeg bad om det. Hvordan er det muligt? Kan jeg ændre det tilbage?

3.I EI 8 på min pc flyttes billederne på hjemmesiden hvis jeg fjerner knapper i menubjælkerne i browseren! Hvordan kan det lade sig gøre?

Det er mere magisk end nogle af mine tricks :D

mvh
Søren
frientre

Re: Mystik i Kompozer

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jul 03, 2010 12:24

frientre skrev:Min hjemmeside hedder dagligmagi.dk.

Nu er der bare tre mysterier tilbage:

1.Når jeg åbner filerne til hjemmesiden i Kompozer er alt rykket op dvs. alle billeder og tekst har rykket sig ca. en halv gang op - hvorfor?
Siderne vises fint i browseren!

Jeg kan ikke umiddelbart se nogen forskel. Hvilken version af KompoZer og hvilke browsere? Kan du evt. tage og indsætte et skærmbillede for at illustrere forskellen?

frientre skrev:2. Billederne på de enkelte sider forvandlede sig til Layers unden at jeg bad om det. Hvordan er det muligt? Kan jeg ændre det tilbage?

Hvilke(n) side(r)? Og hvordan ser du, at de er layers?

frientre skrev:3.I EI 8 på min pc flyttes billederne på hjemmesiden hvis jeg fjerner knapper i menubjælkerne i browseren! Hvordan kan det lade sig gøre?

Også her vil det hjælpe med et skærmbillede.

frientre skrev:Det er mere magisk end nogle af mine tricks :D

Keine Hexerei nur Behändigkeit (og kendskab til koder)
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne