Hej Kim vdr ens artede størelse på bogstaver på html ark ?

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Hej Kim vdr ens artede størelse på bogstaver på html ark ?

Indlægaf BMM » søn sep 12, 2010 22:25

( siden bliver lavet om fra grunden af Dennis M - han gør det kvit og frit så jeg kan dårligt stresse ham ) men ind til videre må jeg få det bedste ud af den som den er ..
den her side http://www.haugen-sorensen.dk/menu.htm - der ville jeg gerne at alle tegnene have samme strøelse f.eks 12 - men i kompozer findes den mulighed ikke på et
html dokument som dette

bedste Hilsner
Bo
BMM

Re: Hej Kim vdr ens artede størelse på bogstaver på html ark ?

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn sep 12, 2010 23:36

Du kan sagtens angive en bestemt størrelse til de forskellige tekster. Det kan gøres ved hjælp af css, enten som inline stile eller ved hjælp af et stilark. Men jeg ved ikke, hvor nemt det vil være med den nuværende side. Problemet er, at du i øjeblikket har angivet forskellige størrelser med forskellige metoder. De skal sandsynligvis fjernes, før du kan opnå et ensartet resultat.

Det nemmeste vil være at starte forfra og oprette tekster og links igen og så enten vælge samme størrelse til dem alle, eller at lade være med at angive en størrelse (så vil de også blive ens).

Alternativt kan du prøve at væbne dig med tålmodighed til Dennis får lavet siden om.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne