Hej -
Jeg har indtil nu haft adgang til at redigere, uploade ny filer mv. til hjemmesiden www.mikromalerier.dk ved at logge mig ind som bruger "Per Olesen" på min private bærbare.
Derefter er jeg gået direkte til "Denne Computer", hvor jeg ude til venstre har adgang til Ikonet der hedder "Min hjemmeside" hvortil jeg bla. kan overføre nye filer til www.mikromalerier.dk og det kører ganske fint.
Nu har jeg lavet et nyt log ind som hedder "Mikromalerier", men når jeg logger ind her og går til "Denne Computer" kan jeg ikke derefter se se Ikonet "Min hjemmeside" og vil nu høre om jeg endnu en gang skal følge den vejledning jeg mener jeg fandt på Ludvigs hjørne til Netværksregistrering (evt. forkert navn, da jeg ikke husker om det hedder Netværksregistrering eller hvad det hedder)?
Eller er der en nem smutvej, hvor jeg evt. via "Kopier" eller lign. kan få Ikonet over til brugeren "Mikromalerier", når begge "log ind" er på den samme computer?
Hvis ikke der er smut veje vil jeg gerne bede om link til vejledningen igen, som i øvrigt andre gange også er gået fint bortset fra første gang, da jeg var meget "ny" i faget.
Mange Tak fra Per Olesen