Ja, enten et FTP-program eller ved at bruge funktionen et netværkssted i Windows. Jeg har skrevet om sitemanagerens mangler på denne side:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... anager.phphvor jeg også fortæller, hvordan du bruger et netværkssted.
nekamo ser fin nok ud, men der er nogle fejl i koderne. Det ser ud som om, den er lavet som en skabelon (template) i stedet for som en almindelig side. Og så er der et problem med et af billederne. I stedet for at tilpasse størrelsen i et billedbehandlingsprogram, så er størrelsen tilpasset i koden. Billedet ser fint nok ud for den besøgende, men det fylder meget mere end nødvendigt, og det tager derfor længere tid at hente hjemmesiden.
Det er billedet til Kverneland PB100, jeg tænker på. Det har en størrelse på 1024x768 pixel, og det fylder 165 KB. Størrelsen på hjemmesiden er kun 250x188, men billedet fylder stadig 165 KB. Hvis billedet formindskes i et billedbehandlingsprogram til 250x188, fylder det kun omkring 10 KB, altså 16 gange mindre. Men jeg kan se, at du har tilpasset de andre billeder korrekt, så du har sikkert bare overset dette ene billede.
Mvh.
Kim Ludvigsen