Nu har jeg så fundet ud af, hvorfor det ikke virkede med mit forrige forslag. Jeg havde ikke bemærket, at du bruger forskellige css-filer. Ideen med css-filer er, at man kun bruger én, medmindre man har helt specielle behov.
Jeg har nu tilrettet dine filer og ændret så du bruger den samme css-fil til opskrifterne som til forsiden. Du skal gøre følgende:
Lav en backup af dine filer.
Flyt filerne rundtop.png, rundbund.png og spaltetrick.png op i hovedmappen i stedet for at have dem i mappen Opskrifter - det har den fordel, at du kan også nemt kan bruge dem på andre sider om nødvendigt.
Download zip-filen her og pak den ud.
Udskift den gamle littklubbasis.css med den udpakkede, og ditto med 33_LK_opskrift.html.
Hvis du skal lave en ny opskriftside, så brug den nye 33_LK_opskrift.html som skabelon, den henviser til den rette css-fil.
Hvad jeg har gjort:
Jeg har indsat en højde i stilen på den lille ekstramenu, så den nu vises i Chrome.
Jeg har flyttet de nødvendige stile fra trespalte.css til littklubbasis.css. Nogle havde samme navne som eksisterende stile, så dem har jeg omdøbt. Jeg har ikke ændret stien til baggrundsbillederne, og eftersom der nu henvises til css-filen i hovedmappen, skal billederne også ligge der, jf ovenstående om at flytte dem op i hovedmappen.
Jeg har ændret din liste i midterste spalte, fordi den brugte forkert kode. Du havde indsat flere lister i hinanden for at skabe afstand fra kanten af boksen. Jeg har i stedet tilføjet en klasse, der hedder .indryk og i den har jeg angivet en venstre-indrykning på 25px. Den synlige forskel er, at punkterne til venstre for listen nu er runde prikker i stedet for firkanter.
Der er stadig et par småproblemer i Chrome: menuen øverst vises nu, men er lidt højere end i de andre browsere. Og den grå menubjælke dækker de nederste runde hjørner. Det kan du evt. selv prøve at lege med.
Mvh.
Kim Ludvigsen