KompoZer og Cyberduck

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

KompoZer og Cyberduck

Indlægaf carstenfri » tors dec 01, 2011 17:19

Hej derude. Jeg har lavet en hjemmeside for 4 år siden i KompoZer version 0.7.10 - findes der en nyere version?
Og så har jeg lige opdateret min Cuberduck fra dengang, men kan ikke bruge den nye. Jeg har MacBook Pro med OSX - version 10.4.11. Hvad skal jeg have i stedet?
Vil blive glad for svar fordi jeg skal til at lave lidt arbejde igen.
Venligst Carsten

Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10_4_11; da-dk) AppleWebKit/533.19.4 (KHTML, like Gecko) Version/4.1.3 Safari/533.19.4
carstenfri

Re: KompoZer og Cyberduck

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors dec 01, 2011 18:25

Der findes en nyere betaversion af KompoZer, men den indeholder nogle ufærdige funktioner og fejl, så det er bedre, at du holder dig til den gamle version.

Jeg bruger ikke Mac, og kan derfor ikke anbefale et program i stedet for Cyberduck. Og dog, hvis det udelukkende er FTP, du har brug for, så tag et kig på Filezilla:
http://filezilla-project.org/download.php?type=client
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: KompoZer og Cyberduck

Indlægaf carstenfri » tors dec 01, 2011 19:15

Hej Kim. Tak for svar :) Jeg har været glad for Cyberduck, det jeg mente med mit spørgsmål var, hvad jeg skulle opdatere til i stedet for min OSX 10.4.11 hvis jeg stadig skulle bruge anden. Men du er jo ikke Mac-bruger, så måske er det ikke dig, jeg skal spørge.
Tak igen. Carsten
carstenfri

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne