Vis side

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Vis side

Indlægaf tn » tirs apr 08, 2008 8:13

Hej Ludvigs hjørne

Jeg har valgt Kompozer til at forsøge at lave en hjemmeside og har også leget med det nogle dage.

Min hjemmeside er ikke online endnu, men jeg har med succes brugt Filer-åbn-... til at se hvordan de vil komme til at se ud.
I går downloadede jeg dine skabeloner og gemte en af dem som index.
Men når jeg så vil se den i browseren, er det kun tekst der vises.

Jeg har brugt lang tid på at læse alle spørgsmål og svar, inden jeg tog mod til at skrive dette. Jeg synes jeg har set et sted hvad jeg skal gøre, men kan bare ikke finde det. Kan du hjælpe mig?
På forhånd tak
tn

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs apr 08, 2008 9:27

Det er langt nemmere at finde fejl, hvis du har mulighed for at uploade siden, ellers bliver det desværre kun gætværk. Men du kan starte med at tjekke, om billederne ligger i samme mappe som index-filen.

Kan du se billederne, når siden åbnes i KompoZer?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf tn » tirs apr 08, 2008 9:45

Det er endu ikke lykkedes mig at få noget vist på min hjemmeside. Det jeg har uploadet vises kun som et index., men hvis jeg bruger filer-åbn i browseren har jeg kunnet se hvordan siden ville se ud.

Det er som sagt en af dine skabeloner jeg har åbnet og gemt som "index". Det ser fint nok ud i kompozer
tn

Indlægaf tn » tirs apr 08, 2008 9:48

Nå nu lykkedes det mig at få filen på hjemmesiden, men helt uden den fine skabelon http://www.bbsyd.dk/kastanie/
tn

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs apr 08, 2008 9:55

Problemet er, at du ikke har fået uploaded filen med stilarket, det er den der hedder 1-2-1-rund med filtypen css. Prøv at uploade den manuelt som beskrevet her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... html#mappe
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne