Lup der "oversætter" ord?

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Lup der "oversætter" ord?

Indlægaf Mutter70 » ons jan 24, 2007 16:41

Når jeg fører musen hen over nogle ord (altså på nettet) kommer der en lup, hvor der så står noget enten en tysk eller italiensk el. lign.

Hvordan kan man slå det fra?
Tag mig som jeg er
Mutter70

Re: Lup der "oversætter" ord?

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jan 24, 2007 16:55

Mutter70 skrev:Når jeg fører musen hen over nogle ord (altså på nettet) kommer der en lup, hvor der så står noget enten en tysk eller italiensk el. lign.

Det er jeg ikke sikker på, at du kan. Hvis du giver mig en adresse til en sådan side, kan jeg prøve at tjekke, hvordan de har lavet det. Fortæl også lige, hvilket program du bruger: Internet Explorer, Firefox eller noget helt tredje?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Mutter70 » ons jan 24, 2007 22:35

Kim Ludvigsen skrev:
Mutter70 skrev:Når jeg fører musen hen over nogle ord (altså på nettet) kommer der en lup, hvor der så står noget enten en tysk eller italiensk el. lign.

Det er jeg ikke sikker på, at du kan. Hvis du giver mig en adresse til en sådan side, kan jeg prøve at tjekke, hvordan de har lavet det. Fortæl også lige, hvilket program du bruger: Internet Explorer, Firefox eller noget helt tredje?

OK, det må lige vente til mandag, da det er min arbejdscomputer det er galt med. Jeg har gemt et print af skærmbilledet - øh hvordan sætter jeg lige det ind?

Jeg har IE 6 et eller andet på arbejdet, og det er isæt nyhedssiderne den er gal med.
Tag mig som jeg er
Mutter70

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jan 24, 2007 22:45

Mutter70 skrev:OK, det må lige vente til mandag, da det er min arbejdscomputer det er galt med. Jeg har gemt et print af skærmbilledet - øh hvordan sætter jeg lige det ind?

Det er ikke muligt at sætte billeder direkte ind på siden her. Man skal i stedet placere billedet på en webserver og så linke til det. Men du kan også sende billedet til mig på ludvigs@kimludvigsen.dk.

Hvis du ikke har problemet på de samme sider på din hjemmecomputer, så kan det måske være noget, du har fået installeret på arbejdscomputeren i form af en værktøjslinje i IE6.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt