Kim Ludvigsen skrev:Det er så ikke et skærmbillede af din harddisk men af et eller andet i Windows. Spørgsmålet er så, hvad det er, du vil have taget et billede af. Du kan tage et billede af harddiskens opdeling eller dens mapper, men jeg kan ikke se, hvad du vil bruge det til - og jeg kan heller ikke forestille mig et problem, du kan have fået rettet via registreringsdatabasen med sådan et billede.
Hvilket problem er det, du vil have løst? Hvis vi ved det, kan vi måske bedre fortælle dig, hvad du skal tage et billede af. Ellers vil det måske være en god ide at spørge vedkommende, der skal bruge billedet.
For øvrigt, registreringsdatabasen åbnes via Kør => regedit (ikke Søg). Men lad være med at pille ved den, uden at du har fået anvisninger, ellers risikerer du at ødelægge din Windows.
----------------------------------------
Hej igen og tak også for dette svar.
Ja, jeg mente da også
KØR til at skrive REGEDIT i, undskyld.
Jeg kan forsikre, at at jeg
aldrig ville ville røre ved det mindste tegn i registreringsdatabasen!
Hvorfor jeg blev bedt om at sende et billede af HD'en, kan jeg ikke huske helt nøjagtigt, og jeg kan ikke kontakte min bekendte pt. da han desværre er ret syg.
Mange tak for dit tilbud om hjælp, men jeg har ingen problemer lige nu. Men jeg er kommet i tanke om, at det ikke var mig selv, der skulle rette i billedet af HD'en, det var noget min bekendte kunne rette, og det var ikke i registreringsdatabasen men i selve det billede, jeg sendte.
Undskyld alt dette her, kan jeg godt se, lyder meget forvirrende, jeg vil komme tilbage og forklare det bedre senere.
Mvh
joan merete